FAQ items aan het laden...

Jan en Wilma van Doleweerd

Jan en Wilma van Doleweerd2024-02-21T08:40:42+00:00

Zijn uitgezonden voor de GZB

Jan en Wilma van Doleweerd zijn in dienst van de wereldkerk. Ze zijn begin 2024 vanuit gemeente Langbroek als GZB-zendingswerkers uitgezonden naar Medellín in Colombia. Jan zal zich parttime gaan inzetten als docent op het seminarie FUSBC. Daarnaast zal Jan als adviseur verbonden worden aan de nationale commissie kerkplanting van de Presbyteriaanse kerk. Voor Wilma zijn er diverse taken bij de Presbyteriaanse kerk.

Jan en Wilma kunnen ondersteund worden bij hun zendingswerk door voor hen te bidden, met hen mee te leven en ook door hen financieel te ondersteunen. Dit kan door zendingsmaatje van Jan en Wilma te worden. Als u bij aanmelding het vakje TFC aanvinkt, dan ondersteunt u hen vanuit onze gemeente Langbroek.

wordt zendingsmaatje
nieuwsbrief oktober 2023

Verkoop kaarten en miniposters

miniposter A5: € 3,50 per stuk
A6 ansichtkaartje: 1 voor € 1,50, set van 5 voor €6,- (evt. envelop €0,30 p/s)

Te bestellen via annelienvanbeusekom@gmail.com of 0629342008
Afhalen in Langbroek of verzenden via post (vanaf €2,02 tot €4,04  |  afhankelijk van hoeveelheid)
Klik op de afbeeldingen om de opties te bekijken.

Nieuws-app Zending in Colombia

Wil je meer weten en van dichterbij meeleven, schrijf je dan met behulp van de QR-code in op onze nieuwsapp Zending in Colombia of stuur een mail naar jdolewee@gmail.com. Je ontvangt dan wekelijks een ‘plaatje met een praatje’.

Via de website van GZB kun je inschrijven op de algemene nieuwsbrief Buenas Noticias en daar kun je ook zendingsmaatje worden. Vink dan wel het hokje van de thuisfrontcommissie aan of stuur de folder op die de vorige keer bij de Kerkklok zat en ook achter in het Luihuis te vinden is!