FAQ items aan het laden...

Hervormd Centrum

Hervormd Centrum2024-02-21T08:45:09+00:00

Het Hervormd Centrum is een van de gebouwen die onze gemeente bezit. Dit gebouw kunt u huren voor diverse gelegenheden.
Op deze pagina kunt u het Hervormd Centrum reserveren.

Vragen m.b.t. het Hervormd Centrum kunt u mailen naar hervormdcentrum@hervormdlangbroek.nl of bellen naar 06 2524 6337.

Legenda

Zaal 1 Zaal 2 Bibliotheek (vergaderzaal) Jeugdhonk Aula
Klik op de zaal voor meer info
Plattegrond

Hervormd Centrum reserveren voor binnen kerkelijke activiteiten

Voor alle binnen kerkelijke activiteiten kunt u direct een reservering maken vanuit uw digitale agenda. Dit werkt als volgt. In uw digitale agenda maakt u een afspraak aan, vervolgens nodigt u een van de zalen met het bijbehorende mail adres uit. U slaat de afspraak op, en het verzoek wordt gestuurd naar de agenda van het Hervormd Centrum.

Op de dag dat u de ruimte gereserveerd heeft kunt u de sleutel ophalen. Bij wie dit is wordt doorgegeven door beheerder. Nadat u de ruimte gebruikt hebt, kunt u de sleutel weer inleveren bij dezelfde persoon.

Let op: u huurt enkel de ruimte, dit betekent dat u zelf de ruimte weer netjes schoon en opgeruimd moet achterlaten.

Hervormd Centrum reserveren voor buiten kerkelijke activiteiten

Het digitaal reserveren is bedoeld voor alle buiten kerkelijke activiteiten. Aan het reserveren van het Hervormd Centrum zijn kosten verbonden. Deze kunt u hier inzien. Lees alvorens u een reservering maakt eerst ons huishoudelijk reglement.

Op de dag dat u de ruimte gereserveerd heeft kunt u de sleutel ophalen. Bij wie dit is wordt doorgegeven door beheerder. Nadat u de ruimte gebruikt hebt, kunt u de sleutel weer op deze locatie inleveren.

Informatie over de zalen

Zaal 1

Zaal 1 is de eerste zaal vanaf de Brink gezien. In deze zaal is ruimte voor 50 mensen met bijbehorend stoelen en tafels. De zaal is voorzien van een vaste beamer met een vast scherm aan de muur. Voor in de zaal is een aansluiting voor een microfoon en in de zaal zijn speakers aanwezig om dit geluid te versterken.

Zaal 2

Zaal 2 is de tweede zaal vanaf de Brink gezien. In deze zaal is ruimte voor 50 mensen met bijbehorend stoelen en tafels. De zaal is aansluitend op de keuken. Vanuit deze zaal is direct toegang op de keuken middels een deur en een luik.

Keuken
De keuken naast zaal 2 is inbegrepen bij de huur van zaal 1 of zaal 2. In deze keuken kunt u het volgende vinden. Een groot koffiezet apparaat, vaatwasmachine, grote koelkast, borden, bestek, kop en schotels, bekers, dienbladen, 2 warmhoud stellen, spoelbak, vaatdoeken, schoonmaakmiddelen en stofzuiger.

Bibiliotheek (vergaderzaal)

De bibliotheek wordt ook gebruik als vergaderzaal. In deze ruimte is plaats voor 20 mensen.

Jeugdhonk

Het jeugdhonk is de laatste zaal vanaf de Brink. Deze ruimte kent een begane grond en een eerste verdieping. Op de begane grond is ruimte voor 25 mensen. Op de eerste verdieping is ruimte voor 20 mensen. Op de begane grond is een beamer met geluid installatie aanwezig. Daarnaast is hier een bar waar drinken geschonken kan worden. Hier is een koffieapparaat, koelkast, gootsteen en bekers.

Aula

Aan het eind van de hal, aan de linkerkant is er een aula. Deze ruimte is bedoeld voor het opbaren van overledenen en kan worden gebruikt door iedereen die dit wenst, zowel binnen als buiten de (kerkelijk) gemeente van Langbroek. De ruimte is voorzien van goede koelingsmogelijkheden.

Plattegrond Hervormd Centrum